Kişisel gelişim programları, kuruluşlara değer katan çalışanların aidiyet duygularını pekiştiren ve kendilerini değerli hissetmeleri için kullanılan en önemli etkenlerden bir tanesidir.
Kişisel gelişim programlarımızda; her yaş gurubundan, her profilden ve her meslekten katılımcılarımıza özel olarak tasarlanan eğitimlerimizi konusunda uzman danışmanlarımızla sunuyoruz.
Eğitimlerden önce katılımcı profillerine göre sektörünüze özel vaka çalışmaları hazırlayarak eğitimin akışına ve içeriğine göre, bazen grup çalışmaları bazen de eğlenceli oyunlar düzenliyoruz.
Çeşitli testlerle profil ve yetkinlik ölçümleri yapıyor, eğitim sonunda bunları sizlere rapor halinde sunuyoruz.
Eğlenerek öğrenmeyi hedeflediğimiz eğitimlerimizin tamamında uygulamaya dönük ve güncel gelişmelere uygun yenilikçi atölye çalışması ortamı oluşturuyoruz.
Başarı Sağlamak İçin Pozitif Düşünce |
İş Hayatında Hikayeleştirme |
Beden Dilinin Etkin Kullanımı |
Bireysel Kalite ile Üstün Hizmet Geliştirme |
Call Center - Zor Şartlarda Etkili İletişim |
Çatışma Yönetimi |
Duygusal Zeka – EQ |
Eğiticinin Eğitimi - Uygulamalı Sunum Teknikleri |
Empatik İletişim |
Etkili İletişim Becerilerini Geliştirme |
Etkili İnsanların Alışkanlıkları |
Güvenlik Görevlileri İçin Davranış Geliştirme |
Hızlı Okuma Teknikleri |
İletişim Kültürü |
Kurum İçi İletişim |
Şirket Kültürü |
Müşteri ile Yazılı İletişim Teknikleri |
Müşteri Memnuniyetinin Oluşturulması |
Müzakere Tekniklerinin Geliştirilmesi |
Öğrenmeyi Öğrenmek |
Profesyonel ve Sosyal Yaşamda Kişisel İmaj |
Proje Ekipleri İçin Proje Yönetimi (Soft Skill) |
Proje Yönetimi ve Proje Değerlendirme |
Psiko-drama Yöntemi ile Takım Ruhu Oluşturma |
Stres Yönetimi |
Telefonda Etkili İletişim ve Hizmet Kalitesi Artırma Teknikleri |
Telefonla İletişim ve Randevu Alma Teknikleri |
Toplantı Yönetimi |
Üst Düzey Yönetici Asistanları İçin Etkili Toplantı Yönetimi ve Raportörlüğü |
Üst Düzey Yönetici Asistanlığı |
Yazışma, Raporlama ve Dosyalama Teknikleri |
Zaman ve Yaşam Yönetimi |
Zor Durumlar ve İnsanlarla Başa Çıkma |
Farkındalık Zamanı (Zaman Yönetimi) |
İletişimde Farkındalık |
Farkındalığın Farkı |